Modificacions d’ordenances fiscals en tràmit

Durant el Ple de 15 d’octubre de 2024 es van aprovar provisionalment els canvis que es detallen a continuació, que afecten diverses ordenances reguladores de taxes i impostos municipals. Els canvis estan en fase d’exposició al públic i, per tant, encara no són vigents. La voluntat de l’Ajuntament és que entrin en vigor l’1 de gener de 2025.

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 1: DE GESTIÓ, RECAPTACIÓ I INSPECCIÓ DELS INGRESSOS DE DRET PÚBLIC MUNICIPAL

Feu clic aquí per veure els canvis respecte a l’ordenança que està vigent actualment.

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 2: TAXA PER L’EXPEDICIÓ DE DOCUMENTS ADMINISTRATIUS, PLAQUES I SERVEI DE FOTOCÒPIES

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 3: TAXA PER LLICÈNCIES I INSTRUMENTS URBANÍSTICS

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 5: TAXA PER LA PRESTACIÓ DE SERVEIS: LLICÈNCIA D’OBERTURA D’ESTABLIMENTS, LLICÈNCIA AMBIENTAL, I COMUNICACIÓ PRÈVIA

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 7: TAXA PER LA RECOLLIDA D’ESCOMBRARIES

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 8: TAXA PER ENTRADA DE VEHICLES PER LES VORERES I RESERVA APARCAMENTS EXCLUSIUS CÀRREGA I DESCÀRREGA I GUAL PERMANENT

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 9: TAXA SOBRE CEMENTIRIS

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 10: TAXA PEL SUBMINISTRAMENT D’AIGUA

ORDENANÇA FISCAL NÚM 11: TAXA PER OCUPACIO DE LA VIA PÚBLICA I TERRENYS D’ÚS PÚBLIC AMB MATERIALS, MERCADERIES I ALTRES ELEMENTS

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 12: TAXA PER L’OCUPACIÓ DE TERRENYS D’ÚS PÚBLIC AMB TAULES I CADIRES, AMB FINALITAT LUCRATIVA

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 13: TAXA PER L’OCUPACIÓ DE TERRENYS D’ÚS PÚBLIC AMB PARADES, TAULELLS I DIPÒSITS DE COMERÇOS, AMB FINALITAT LUCRATIVA

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 14: TAXA PER L’OCUPACIÓ DE TERRENYS D’ÚS PÚBLIC AMB ALTRES INSTAL·LACIONS NO FIXES, AMB FINALITAT LUCRATIVA

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 15: TAXA PER L’OCUPACIÓ DE TERRENYS D’ÚS PÚBLIC AMB LLOCS O PARADES DEL MERCAT SETMANAL

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 17: TAXA PER UTILITZACIÓ D’INSTAL·LACIONS, EDIFICIS I DEPENDÈNCIES MUNICIPALS I BÉNS MUNICIPALS

ORDENANÇA FISCAL NÚM.19: TAXA PER APROFITAMENT ESPECIAL DEL DOMINI PÚBLIC LOCAL, A FAVOR D’EMPRESES EXPLOTADORES DE SERVEIS DE SUBMINISTRAMENTS D’INTERÈS GENERAL

Aquesta és una ordenança nova. Feu clic aquí per veure el text aprovat provisionalment.

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 23:  IMPOST SOBRE BÉNS IMMOBLES (IBI)

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 24: IMPOST SOBRE ACTIVITATS ECONÒMIQUES

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 25: IMPOST SOBRE L’INCREMENT DEL VALOR DELS TERRENYS DE NATURALESA URBANA

ORDENANÇA FISCAL NÚM. 27: IMPOST SOBRE CONSTRUCCIONS, INSTAL·LACIONS I OBRES