Trobareu en aquesta pàgina tota la informació relativa a les obres de renovació del 70% de la xarxa d’aigua del poble, que van començar el 8 de gener de 2025.
CALENDARI PREVIST
Les obres s’aniran fent per sectors. Inicialment, estava previst el calendari que podeu veure a la imatge següent:

SOL·LICITUD D’APARCAMENT AL PORT ESPORTIU
Quan es produeixin restriccions de circulació o aparcament a zones que no tinguin una alternativa propera, els veïns i veïnes afectats podran aparcar el seu vehicle de forma gratuïta a l’aparcament del Port Esportiu.
Les persones que vulguin fer-ho, han de trucar a l’Ajuntament (97239284) o omplir un formulari, accessible fent clic aquí
ÚLTIMES NOTÍCIES
- Tall de circulació al carrer Méndez NúñezA causa de les obres de renovació de la xarxa d’aigua, aquesta setmana quedarà prohibit l’accés de vehicles al carrer Méndez Núñez i també quedarà tancat l’accés als aparcaments particulars. Recordeu que podeu registrar la vostra matrícula per aparcar gratuïtament al Port Esportiu. Ho podeu fer trucant a l’Ajuntament (97239284) o mitjançant aquest formulari.
- Afectació per obres al carrer Méndez NúñezDilluns 9 i dimarts 10 de juny la sortida habitual del carrer Méndez Núñez estarà tancada i s’habilitarà una sortida alternativa per la travessa dels bombers.
- Prohibit aparcar al voltant de la plaça MajorDes del 20 de maig no es pot aparcar, temporalment, al carrer de la Pujada, al carrer de la Plaça i a la plaça Major per les obres de renovació de la xarxa d’aigua. En aquests carrers, hi haurà talls de circulació intermitents. Us demanem disculpes per les molèsties que això pugui ocasionar, a la… Més informació: Prohibit aparcar al voltant de la plaça Major
- Tall en el subministrament d’aigua, dilluns 07/04, de 9h a 18hArrel de les obres de renovació de la xarxa d’aigua i la posada en funcionament de la xarxa en tot el sector marcat, el pròxim dilluns dia 7 d’abril tota la zona encabida dins la franja groga no tindrà servei d’aigua entre les 9h i les 18:00h.
- Prohibit aparcar als carrers Mercat i Enric GranadosDes del 24 de març no es pot aparcar, temporalment, als carrers Mercat i Enric Granados per les obres de renovació de la xarxa d’aigua. Us demanem disculpes per les molèsties que això pugui ocasionar, a la vegada que agraïm la vostra comprensió.
- Restriccions de circulació i aparcament per les obres a la xarxa d’aiguaDes de dimecres 19 de març està prohibit aparcar entre l’edifici Renfe i el pàrquing d’Adif. També està prohibit circular pel passatge Renfe com a conseqüència de les obres de reforma de la xarxa d’aigua. Disculpeu les molèsties i us agraïm la col·laboració.
- Obres a la xarxa d’aigua: afectacions al carrer de les MongesLes obres de renovació de la xarxa d’aigua segueixen avançant. A partir d’avui dimecres 5 de març s’actuarà al tram del carrer de les Monges, on quedarà prohibit l’estacionament però no la circulació. Els veïns de la zona, si ho desitgeu, podreu aparcar el vostre vehicle al Port Esportiu a través de la comunicació prèvia… Més informació: Obres a la xarxa d’aigua: afectacions al carrer de les Monges
- Obres a la xarxa d’aigua: afectacions a partir del 3 de febrerLes obres de renovació de la xarxa d’aigua segueixen avançant. A partir del dilluns 3 de febrer s’actuarà al darrer tram del carrer Frederic Marès. L’actuació en aquesta zona permetrà la circulació i l’aparcament normal però bloquejarà l’entrada i sortida amb vehicles a diferents garantes privats. Preguem disculpin les molèsties. Per qualsevol dubte o incident… Més informació: Obres a la xarxa d’aigua: afectacions a partir del 3 de febrer
- Tall de circulació al carrer Frederic MarèsAvui divendres 31 de gener, de 9h a 11h, la circulació al c/Frederic Marès quedarà tallada durant tot el tram on aquests darrers dies ha estat prohibit aparcar. Per una millor organització del tràfic i tenint en compte el poc marge de temps entre l’avís i el tall, l’empresa que realitza les obres destinarà personal… Més informació: Tall de circulació al carrer Frederic Marès
- Prohibit aparcar en el segon tram del carrer Frederic MarésLes obres de renovació de la xarxa d’aigua segueixen avançant. A partir del dilluns 27 s’actuarà a la segona meitat del carrer Frederic Marés. Fins a nou avís, l’única restricció serà la prohibició d’aparcar al marge de l’edifici conegut com a “Passatge Renfe” en el seu tram al carrer Frederic Marès. L’actuació en aquesta zona… Més informació: Prohibit aparcar en el segon tram del carrer Frederic Marés
- Notícia sobre la renovació de la xarxa d’aigua a TV3L’alcalde, Gael Rodríguez, dona explicacions sobre les obres que s’estan fent a la xarxa d’aigua en un vídeo que va emetre TV3 al Telenotícies del 15 de gener de 2025.
- Informació general sobre les obres de renovació de la xarxa d’aiguaPortbou emprèn la dignificació dels serveis públics amb una primera gran inversió de 723.148,59€ per renovar el 70% de la xarxa d’aigua del municipi. QUANT TEMPS DURARAN LES OBRES? Les obres començaran el dia 8 de gener i tindran una durada de 6 mesos, es preveu que finalitzin no més tard del 20 de juny.… Més informació: Informació general sobre les obres de renovació de la xarxa d’aigua
- Reunió informativa sobre les obres a la xarxa d’aiguaEl 8 de gener començaran les obres de renovació de la xarxa d’aigua. L’Ajuntament executarà la inversió municipal més important del que portem de segle XXI. Una inversió de 723.000€ per dignificar el servei públic més important de tots. Una inversió que suposarà unes obres importants que alteraran el dia a dia del municipi durant… Més informació: Reunió informativa sobre les obres a la xarxa d’aigua