El Ple de l’Ajuntament, reunit el passat 28 de gener, va aprovar dos instruments de planificació importants: el Pla Local de Joventut i el Pla estratègic de subvencions 2025-2026. A banda d’això, també es va aprovar el Codi de Conducta de les regidores i regidors del Consistori.
Pla Local de Joventut 2024-2027
És el document que permetrà desenvolupar polítiques de joventut al municipi durant els propers 4 anys. Va ser aprovat per decret d’alcaldia i posteriorment ratificat pel ple de 28 de gener de 2025 amb 6 vots a favor de l’equip de govern (Sumem x Portbou) i una abstenció de l’únic representant de l’oposició (Ara Portbou) present a la sessió.
Feu clic aquí per veure el document.
Pla estratègic de subvencions
És un document sense rang normatiu, que recull les subvencions que preveu donar l’Ajuntament durant l’any, el procediment mitjançant el qual es concediran i l’import de les mateixes. El Pla va ser aprovat per unanimitat del Consistori durant la sessió de Ple de 28 de gener de 2025.
Feu clic aquí per accedir al document.
Codi de conducta dels alts càrrecs de l’Ajuntament
Els regidors i les regidores tenen la condició d’alts càrrecs de l’Ajuntament i són, per tant, els subjectes obligats per les disposicions d’aquest codi de conducta, que va ser aprovat pel Ple de 28 de gener amb 6 vots a favor de l’equip de govern (Sumem x Portbou) i una abstenció de l’únic representant de l’oposició (Ara Portbou) present a la sessió.
El document estableix un marc ètic i de bones pràctiques per garantir la transparència, la integritat i el bon govern en l’exercici de les funcions dels càrrecs electes.
Feu clic aquí si voleu accedir a aquest document.